أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب
Main Article Content
Abstract
Abstract
The study is the product of an on-line session with Oregon University. It aims
at developing the students’ attitudes toward using computers in learning to get the
advantages of CALL and autonomous learning. The researcher has depended on a
one-group design of a pre-scale and post-scale to measure the effect due to exposure
to computer using.
Article Details
How to Cite
“أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب: أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب”. Journal of the College of Education for Women, vol. 21, no. 3, Feb. 2019, https://jcoeduw.uobaghdad.edu.iq/index.php/journal/article/view/699.
Section
Articles
All articles published in Journal of College of Education for Women are licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
“أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب: أثر تعلم اللغة باستخدام الحاسوب في اتجاھات الطالبات نحو الأستیعاب”. Journal of the College of Education for Women, vol. 21, no. 3, Feb. 2019, https://jcoeduw.uobaghdad.edu.iq/index.php/journal/article/view/699.