Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Journal of the College of Education for Women
Home
Aims & Scope
Announcements
Issues
Current
Archives
Editorial Journal
Editorial Boards
Journal's Staff
Financial Staff
Policies
Publishing Policy
Publication Charge Policy
Peer Review Policy
Copyright & Licensing
Open Access Policy
Plagiarism Policy
Archives Policy
Author Contribution Statement
Publication Ethics
Author Guidelines
Guidelines for Authors
Submission Preparation Checklist
Author's Declearation Form
Consent Letter Form
Publishing Process
Publication Fees
Paper Format Template ( New)
Reviewers' Guidelines
Privacy Statement
Open Access Policy
FAQ
The Complaint Policy
Contact Us
Contact
Appeals
Search
Home
Archives
Vol. 20 No. 3 (2009): issues
Published:
2009-09-05
Articles
Analysis of the clause relations in the presidential presuasion in a war against Iraq
د.لبنى رياض م. رفيدة كمال
تحليل روابط الجمل في الخطب الرئاسية للاقناع بالحرب ضد العراق
Quranic pause
د. زهير غازي زاهد
الفاصلة القرانية طبيعتها الايقاعية وانواعها ووظيفتها (Arabic)
Reading of teacher s role and position in Ibn -Al - Kateeb s book , acquaintance
د.حميدة صالح البلداوي
قراءة ابن الخطيب لمكانة الاستاذ ودوره في كتابة الاحاطة (Arabic)
Place philosophy of dramatic show construction
منى سلمان محمد
فلسفة المكان في انشاء العرض المسرحي (Arabic)
تقويم جودة واداء خدمة الانترنت من وجهة نظر مالكي مقاهي الانترنت في محافظة بغداد
د.سالم محمد عبود م.م.جان سيريل م.م. حسام موفق
تقويم جودة واداء خدمة الانترنت من وجهة نظر مالكي مقاهي الانترنت في محافظة بغداد (Arabic)
The political development in Moritania 1967-1934
د.ازهار محمد عيلان
التطورات السياسية في موريتانيا 1934-1967 (Arabic)
العطاء والرزق في صدر الاسلام
د.جاسم صكبان علي
العطاء والرزق في صدر الاسلام (Arabic)
دراسة تاريخية في تطور القطاع الجزائري بعد الاستقلال1962-197
مها ناجي حسين
دراسة تاريخية في تطوير القطاع الصحي الجزائري بعد الاستقلال(1962-197 (Arabic)
THE QURAANIC REITERATION IN AL- JAAHED S THOUGHT
د.حيدر لازم مطلك
نظرية الجاحظ في الترداد رؤية منهجية في تحولات الخطاب (Arabic)
Analysing errors in learning the preasent continuous tense:Associating interference with strategy of instruction
د.ايضاح نعمان خزعل
Analysing errors in learning the present continuoustense